17 marca 2020

Szanowni Państwo


Od najbliższego poniedziałku, tj. 16 marca 2020 r. budynek i pomieszczenia Szkoły Podstawowej nr 119 w Krakowie będą dostępne wyłącznie dla dyżurujących pracowników szkoły.
Prosimy, aby załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie.
Wszelkie dokumenty i wnioski, które dotychczas były przyjmowane w sekretariacie szkolnym można złożyć elektronicznie na poniższy adres e-mail szkola@sp119.pl bądź poprzez wrzucenie koperty z korespondencją do oznaczonego pojemnika  umieszczonego na stoliku w przedsionku szkoły. (w dniach 16-18 marca 2020 r., w godzinach 7.30 do 12.00) 
Kontakt z pracownikami będzie odbywać się jedynie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w godzinach 8.00 - 15.00 
W sprawach pilnych oraz związanych z rekrutacją prosimy o kontakt telefoniczny - 660 637 235, w godz. 8.00-14.00